Geri
İleri  

Muğlaspor'da iki ayrılık birden

Yeni sezonda 1. Lig'de mücadele edecek Muğlaspor, iki futbolcusuyla yollarını ayırdı. Yeşil-beyazlı kulüp, Fatih Somuncu ve Abdurrahman Canlı'ya emekleri için teşekkür etti.

Yeni sezonda 1. Lig'de mücadele edecek Muğlaspor'da iki ayrılık yaşandı. Yeşil-beyazlı kulüp, orta saha oyuncuları Fatih Somuncu ve Abdurrahman Canlı ile yolların ayrıldığını duyurdu.

KULÜPTEN TEŞEKKÜR MESAJI

Muğlaspor'dan yapılan açıklamada, iki oyuncunun da geçtiğimiz sezon yaşanan şampiyonlukta emeği bulunduğu belirtildi.

Kulüp, Fatih Somuncu ve Abdurrahman Canlı'ya yeşil-beyazlı forma altında gösterdikleri mücadele, özveri ve katkılar için teşekkür etti.

Açıklamada, iki futbolcuya kariyerlerinin bundan sonraki döneminde başarı dilekleri iletildi.



✍ AVRUPA'DA GERÇEKLEŞEN O BOMBA TRANSFER! HERKES ŞU ANDA BUNU KONUŞUYOR! 🫵 👉 BURADA
amp-next-page separator