Geri
İleri  

U20 Kadın Hentbol Milli Takımı grubu galibiyetsiz tamamladı

Türkiye, Dünya Şampiyonası D Grubu'ndaki son maçında Arjantin'e 29-26 mağlup oldu ve grubu son sırada tamamladı.

Türkiye 20 Yaş Altı Kadın Hentbol Milli Takımı, Dünya Şampiyonası D Grubu'ndaki 3. ve son maçında Arjantin'e 29-26 yenildi.

Ay-yıldızlılar, Çin'in Jinzhong kentinde oynanan karşılaşmanın ilk yarısını 12-11 önde tamamlasa da sahadan mağlup ayrıldı.

Şampiyonaya 25 yıl sonra ilk kez katılan milli takım, çıktığı 3 maçı da kaybederek D Grubu'nu son sırada bitirdi.

Yoluna klasman gruplarında devam edecek Türkiye, Grup 2'de oynanacak maçlar sonucu 17 ile 32 arasında bir sırada yer alacak.

 



✍ AVRUPA'DA GERÇEKLEŞEN O BOMBA TRANSFER! HERKES ŞU ANDA BUNU KONUŞUYOR! 🫵 👉 BURADA
amp-next-page separator