Geri
İleri  

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

|| Son güncelleme

Manchester City'nin, Nottingham Forest forması giyen Elliot Anderson transferi için anlaşmaya vardığı bildirildi. Fabrizio Romano'ya göre İngiliz orta saha oyuncusunun Amerika Birleşik Devletleri'nde sağlık kontrolünden geçmesi planlanıyor.

Manchester City, Nottingham Forest forması giyen Elliot Anderson'ın transferi için anlaşmaya vardı. Fabrizio Romano'nun aktardığına göre kulüpler, 23 yaşındaki orta saha oyuncusunun transferi konusunda anlaşma sağladı.

TEKLİF İYİLEŞTİRİLDİ

Daha önce Nottingham Forest'ın, Manchester City'nin 106 milyon sterlin artı 16 milyon sterlinlik teklifini reddettiği ve bonuslar hariç 125 milyon sterlin istediği bildirilmişti. The Athletic'in haberine göre Manchester City, perşembe günü teklifini iyileştirdi.

ANDERSON AYRILIK TALEBİNİ İLETTİ

Fabrizio Romano'ya göre Elliot Anderson, bugün Nottingham Forest'tan kendisini Manchester City'ye bırakmasını istedi.

Şu anda Dünya Kupası'nda İngiltere Milli Takımı ile birlikte olan orta saha oyuncusunun sağlık kontrolünden Amerika Birleşik Devletleri'nde geçmesi planlanıyor.



✍ AVRUPA'DA GERÇEKLEŞEN O BOMBA TRANSFER! HERKES ŞU ANDA BUNU KONUŞUYOR! 🫵 👉 BURADA
amp-next-page separator