Fenerbahçe Beko'da 4 ayrılık
Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, 4 oyuncusu ile yollarını ayırdığını açıkladı.
Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, 4 oyuncusu ile yollarını ayırdığını açıkladı.
Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, Jilson Bango, Brandon Boston, Armando Bacot ve Arturs Zagars ile yolların ayrıldığını duyurdu.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre 4 basketbolcu, 2026-2027 sezonunda Fenerbahçe Beko'da yer almayacak.