Fikret Orman: 'Rakiplerimize 'Küçük takım' demedim'


Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve yönetim kurulu üyeleri, BJK TV'nin Vodafone Park'taki yeni stüdyolarının açılış törenine katıldı.


37,729 kere izlendi
Share Icon



Sporx Anasayfasına Dön yukarı ok