Aziz Yıldırım'dan 2 günde 2 toplantı!


Cuma günü Topuk Yaylası'ndaki kampı ziyaret eden Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirdi. Fenerbahçe'de cumartesi günü öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulunda yer alan birçok isim eşlik etti. Yemekten önce Aziz Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden toplantı yaptı.


825 kere izlendi
Share Icon



Sporx Anasayfasına Dön yukarı ok