Beşiktaş ışıkları kapattı, Fenerbahçeliler tepki gösterdi
Beşiktaş ışıkları kapattı, Fenerbahçeliler tepki gösterdi
Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi'nde Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı yenerek şampiyon olmasının ardından salonda ışıklar kapandı ve yüksek sesle marşlar çalındı. Sarı-lacivertli taraftarlar, sosyal medyada Beşiktaş'a tepki gösterdi.