Beşiktaş ışıkları kapattı, Fenerbahçeliler tepki gösterdi


Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi'nde Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı yenerek şampiyon olmasının ardından salonda ışıklar kapandı ve yüksek sesle marşlar çalındı. Sarı-lacivertli taraftarlar, sosyal medyada Beşiktaş'a tepki gösterdi.


220 kere izlendi
Share Icon



Sporx Anasayfasına Dön yukarı ok