Bursa'da iki çocuk, Fenerbahçeliler Derneği'ni kundakladı!


Bursa'da 12 ve 7 yaşındaki iki çocuk, Fenerbahçeliler Derneği'ni kundakladı. Her iki çocuk da ifadelerinin ardından ailelerine teslim edildi.


2,168 kere izlendi
Share Icon



Sporx Anasayfasına Dön yukarı ok