Nihat Kahveci'den Montella eleştirisi!
A MİLLİ TAKIM YORUMU
Nihat Kahveci, A Milli Futbol Takımı'nın ABD karşısındaki galibiyetini değerlendirdi.
MONTELLA ELEŞTİRİSİ
"YARIN YOLLARIM!"
"Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım!"
"NEDİR BU AÇIKLAMA!"
"Hak ediyor. Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Fatih Terim hoca bunu dedi, bunu dedi... Onu aradım bunu aramadım... Dünya Kupası'nı kazanırız, kazanmaya gidiyoruz... En karakterli jenerasyon... 62 şut attık... Kader kısmet, Allah nasip etmedi... Nedir bu kadar açıklama ya!"
"KİMİN YÜZÜNDEN GİTMEDİ"
"Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede! Sabah 4'te 5'te 6'da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler! Yeter abi! Buradan girmesin bana. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip insanlara laf söylemesin."