Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi (G) Grubu 3. maçında Hollanda'da PSV Eindhoven ile karşı karşıya geldi. Philips Stadı'nda oynanan maçta Fenerbahçe, PSV Eindhoven ile 0-0 berabere kaldı ve gruptan çıkma yolunda avantaj yakaladı. Karşılaşmanın ardından Fenerbahçeli oyuncular maç hakkında görüşlerini belirttiler.