A Milli Takımımız'ın yıldız isimlerinden Arda Güler, ABD'yi 3-2 yendiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızın ardından konuştu.
Arda Güler, "Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz... Tüm eleştiriler haklı." dedi.
Genç yıldız, "İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız! Kötü oynadık ve elendik!" ifadelerini kullandı.
ARDA GÜLER'DEN PAYLAŞIM
Arda Güler, daha sonra sosyal medya hesabından, "Halkımızı mutlu etmeyi, gururlandırmayı ve hep birlikte yeni bir hikaye yazmayı çok istiyorduk. Özür dileriz. Buradan sonra Milli formayla çıkacağımız her maç kendimizi affettirmek için bir şans olacak. Hakkınızı helal edin." şeklinde bir paylaşım yaptı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!