Mücadeleyi değerlendiren Cannavaro, "İlk yarıda inanılmaz bir performans sergiledik, maça bu şekilde hazırlandık. Çok fazla enerji harcadığımızı, çok fazla koştuğumuzu biliyordum ve ikinci yarı için endişeliydim. Devre arasında onları zorlamaya çalıştım ama elbette bu seviyede küçük hatalar yaparsak, Kolombiya ve Portekiz maçlarında söylediğim gibi çok fazla bedel öderiz. Elbette bu Dünya Kupası bizim için bir deneyim oldu, gurur duyuyorum çünkü acı çekseler bile neler yapabileceklerini gösterdiler." dedi.