Thierry Henry, A Milli Takımımız'ın ABD'yi 3-2 yendiği mücadeleyi değerlendirdi.
Henry, "Türkiye bir reaksiyon göstermeli, bir cevap vermeliydi." diyerek sözlerine başladı.
Dünyaca ünlü Fransız futbol efsanesi, "Dünya Kupası'nı öyle bitirmemeliydi. Bu Dünya Kupası'nı başladıkları gibi bitiremezlerdi. ABD karşısında son bir fırsatları vardı ve bunu değerlendirdiler." yorumunu yaptı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!