A Milli Futbol Takımı'nda Zeki Çelik, ABD ile oynanan maçın ardından sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı.
Zeki Çelik'in paylaşımı şu şekilde:
"Maalesef turnuva istediğimiz gibi geçmedi. Ancak son maçımızda sizlere en azından bir galibiyet armağan edebilmek için elimizden geleni yaptık.
Bize her koşulda destek olan herkese teşekkür ediyoruz. Daha iyisi için her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz."
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!