Geri
İleri
40 gündür evden çıkmıyordu, koronavirüs kaptı!
SPORX AI BAKIŞI
Antalya'da Akdeniz Otizm Spor Kulübü Derneği Başkanı olan Demet Çileli Baz, 40 gündür evden çıkmamasına rağmen koronavirüs testinin pozitif çıktığını söyledi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Bir süredir kendisinde öksürük ve ateş belirtileri görüldüğünü söyleyen Baz, Kepez Devlet Hastanesi'nde yapılan testin ardından koronavirüs kaptığını anladığını belirtti.
Hastanede tedavi altına alınan Demet Çileli Baz'ın 40 gündür evden hiç çıkmamasına rağmen virüsü nasıl kaptığı ise henüz netleşmedi.

Hastanede tedavi altına alınan Demet Çileli Baz'ın 40 gündür evden hiç çıkmamasına rağmen virüsü nasıl kaptığı ise henüz netleşmedi.

Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

