Geri
İleri
Adana BOTAŞ'ta çalışmalar başladı
SPORX AI BAKIŞI
Kadınlar Basketbol Süper Ligi (KBSL) takımlarından Adana BOTAŞ, Ceyhan ilçesinde kampa girdi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Takımın genel menajeri Recep Altundağ, AA muhabirine yaptığı açıklamada, takımlarının yeni sezon hazırlıklarına başladığını söyledi.
Bu ayın sonunda yabancı oyuncularının da takıma dahil olacağını ifade eden Altundağ, şunları kaydetti:
"Geçen sezon olduğu gibi bu sezon da altyapı ağırlıklı bir takımla ligde mücadele edeceğiz. Sporcularımız Ceyhan'da kampa girdi. Başantrenörümüz Ceyhun Yıldızoğlu ile sezon hazırlıklarımız sürüyor. Bu süreçte hazırlık maçlarıyla sezona hazır girmek istiyoruz. 12 Eylül'de Basketbolu Geliştirenler Derneği ile hazırlık müsabakası yapacağız. Daha sonra BOTAŞ Cup'ın 12'ncisini düzenleyeceğiz. Turnuva 25-29 Eylül'de gerçekleştirilecek, şu anda turnuvaya katılacak 7-8 takımla görüştük. Bu takımlar kesinleştiğinde basın toplantısı yaparak turnuvayla ilgili gerekli bilgileri de paylaşacağız."
Bu ayın sonunda yabancı oyuncularının da takıma dahil olacağını ifade eden Altundağ, şunları kaydetti:
"Geçen sezon olduğu gibi bu sezon da altyapı ağırlıklı bir takımla ligde mücadele edeceğiz. Sporcularımız Ceyhan'da kampa girdi. Başantrenörümüz Ceyhun Yıldızoğlu ile sezon hazırlıklarımız sürüyor. Bu süreçte hazırlık maçlarıyla sezona hazır girmek istiyoruz. 12 Eylül'de Basketbolu Geliştirenler Derneği ile hazırlık müsabakası yapacağız. Daha sonra BOTAŞ Cup'ın 12'ncisini düzenleyeceğiz. Turnuva 25-29 Eylül'de gerçekleştirilecek, şu anda turnuvaya katılacak 7-8 takımla görüştük. Bu takımlar kesinleştiğinde basın toplantısı yaparak turnuvayla ilgili gerekli bilgileri de paylaşacağız."
Haber; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

