Geri
İleri
Adar Tarhan, Türkiye'nin satrançta 18. büyükustası oldu
SPORX AI BAKIŞI
Macaristan'da düzenlenen Budapeşte Bahar Festivali Satranç Turnuvası'nda mücadele eden milli sporcu Adar Tarhan, büyükusta (GM) ünvanını alan 18'inci Türk satranççı oldu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Türkiye Satranç Federasyonundan yapılan açıklamada, "IM Adar Tarhan, Budapeşte Bahar Festivali'nde A Grubu'nda sergilediği üstün performansla büyük bir başarıya imza attı. Turnuvayı 9 turda 7 puan toplayarak namağlup tamamlayan Adar Tarhan, bu performansıyla GM ünvanını almaya hak kazandı. Turnuva boyunca istikrarlı ve güçlü bir oyun ortaya koyan sporcumuz Adar Tarhan, elde ettiği sonuçlarla Türk satrancı adına gurur verici bir başarıya ulaştı. Sporcumuzu bu önemli başarısından dolayı yürekten tebrik ediyor, satranç kariyerinde yeni ünvanıyla birlikte daha nice başarılara imza atmasını diliyoruz." ifadelerine yer verildi.
--Haber reklamdan sonra devam ediyor--
Haber; AA, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

