Geri
İleri
Akçay: "Sahadaki duruşumuz iyiydi"
SPORX AI BAKIŞI
Akhisar Belediyespor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, 2-1 kaybettikleri Kardemir Karabükspor maçının ardından iki takım içinde önemli bir müsabaka olduğunu kaydetti. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
"Maçı iyi götürdük, sahadaki duruşumuz iyiydi. Ama penaltı ve kırmızı kart sonrası eksik kalmak, direnç açısından, dirençli olmamıza rağmen konsantrasyon maçın sonuna doğru bozulmaya başladı. Dolayısıyla rakip son dakika golü attı. Tebrik ediyoruz. Takımımı tebrik ediyorum. Sahadaki duruşu, mücadele seviyesi istediğimiz düzeydeydi. Bizim gibi takımlar bu düzeyde kaldıkları sürece ligde kalabilir. Bütün amacımız ligin kalıcı takımı olmak."
--Haber reklamdan sonra devam ediyor--
Haber; AA, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

