Geri
İleri
Atıcılıkta bronz madalya geldi!
SPORX AI BAKIŞI
Milli atıcılar Şevval İlayda Tarhan ile Sertaç Yıldırım, Avrupa Ateşli Silahlar Şampiyonası'nda 25 metre tabanca düet kategorisinde üçüncü oldu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Türkiye Atıcılık Federasyonunun açıklamasına göre Hırvatistan'ın Osijek kentindeki şampiyonada Türkiye'nin ilk madalyasını, Şevval İlayda Tarhan-Sertaç Yıldırım ikilisi kazandı.
25 metre tabanca düet kategorisinde Türkiye'yi temsil eden Şevval İlayda Tarhan ile Sertaç Yıldırım, bronz madalya elde etti.
Türkiye'nin 11 sporcuyla katıldığı şampiyonada milli atıcılar, müsabakalarını 14 Mayıs'ta tamamlayacak.
25 metre tabanca düet kategorisinde Türkiye'yi temsil eden Şevval İlayda Tarhan ile Sertaç Yıldırım, bronz madalya elde etti.
Türkiye'nin 11 sporcuyla katıldığı şampiyonada milli atıcılar, müsabakalarını 14 Mayıs'ta tamamlayacak.
Haber; AA, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

