Geri
İleri
Bakan'dan Fenerbahçe'ye tebrik
SPORX AI BAKIŞI
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Basketbol Kadınlar Türkiye Kupası'nda şampiyon olan Fenerbahçe için tebrik mesajı yayımladı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Bakan Çağatay Kılıç'ın Kadınlar Türkiye Kupası finalinde şampiyon olan Fenerbahçe için yayımladığı tebrik mesajı şöyle:
"Basketbol Kadınlar Türkiye Kupası final mücadelesinde karşılaşan iki değerli kulübümüz Fenerbahçe ve Adana ASKİ, fair play çerçevesi içinde sporseverlere heyecan verici bir karşılaşma yaşattı. Bu noktada öncelikle kupaya uzanan Fenerbahçe'nin idari ve teknik kadrolarını tebrik ederi
"Basketbol Kadınlar Türkiye Kupası final mücadelesinde karşılaşan iki değerli kulübümüz Fenerbahçe ve Adana ASKİ, fair play çerçevesi içinde sporseverlere heyecan verici bir karşılaşma yaşattı. Bu noktada öncelikle kupaya uzanan Fenerbahçe'nin idari ve teknik kadrolarını tebrik ederi
Haber; DHA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

