Geri
İleri
Benjamin Tetteh: "Bu ligde çok yanlış şeyler oluyor"
SPORX AI BAKIŞI
Öznur Kablo Yeni Malatyaspor'da forma giyen Benjamin Tetteh, Konyaspor mağlubiyeti sonrası konuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Karşılaşmadaki hakem kararlarına tepki gösteren Tetteh "Anlamadığımız şeyler devam ediyor. İlk bölümde bize bir kırmızı kart verdi. Daha sonra rakibe de kırmızı kart verebileceği pozisyonlar oldu. Düşünmeden, devam ettirdi." dedi.
Tetteh ayrıca "Rakibin başarısını küçümsemiyorum, çok iyi oynadılar. Hakem hakkında konuşuyorum. Konyaspor'un başarısına da gölge düşürmek istemiyorum ama bu ligde çok yanlış şeyler oluyor" açıklamasını yaptı.
Tetteh ayrıca "Rakibin başarısını küçümsemiyorum, çok iyi oynadılar. Hakem hakkında konuşuyorum. Konyaspor'un başarısına da gölge düşürmek istemiyorum ama bu ligde çok yanlış şeyler oluyor" açıklamasını yaptı.
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

