Geri
İleri
Beşiktaş seferber oldu! "Taraftar"
SPORX AI BAKIŞI
Beşiktaşlı futbolcular derbi maç öncesi hep bir ağızdan siyah-beyazlı taraftarları Atatürk Olimpiyat Stadı’na davet etti. Olcay Şahan, “Sen, ben yok, Beşiktaş var. Herkesi maça bekliyoruz. Haydi Olimpiyat’a” dedi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Sözlerine, “Selamün aleyküm” diyerek başlayan Demba Ba bütün taraftarları destek için tribünlere çağırırken, cezası yüzünden maçta forma giyemeyecek olan Gökhan Töre de, “Ben sahada olamayacağım ama Beşiktaş için haydi Olimpiyat’a” diye konuştu.
Haber; Milliyet
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

Beşiktaş

