Geri
İleri
Beşiktaş'ta Ndidi tepkisi!
SPORX AI BAKIŞI
Derbide 2-0 öne geçmesine rağmen Orkun Kökçü'nün kırmızı kart görmesiyle 10 kişi kalan ve üstünlüğünü koruyamayan Beşiktaş'ta eleştirilerin bir hedefi de Wilfred Ndidi oldu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Galatasaray ile oynanan ve 1-1 sona eren derbide San-Kırmızılılar'ın golü öncesi topu kaptıran Ndidi, Fenerbahçe derbisinde de Marco Asensio'nun attığı golde İspanyol futbolcuya müdahale edemedi.
Beşiktaş'ın bonservisine 8 milyon Euro ödediği Ndidi, iki derbideki performansının ardından performansıyla tepki çekti.
Beşiktaş'ın bonservisine 8 milyon Euro ödediği Ndidi, iki derbideki performansının ardından performansıyla tepki çekti.
Haber; Takvim, Fotoğraf; bjk.com.tr
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Beşiktaş

