Geri
İleri
Beşiktaş'ta toplantı sonrası veda: Solskjaer!
SPORX AI BAKIŞI
Lausanne'ye kaybeden ve Avrupa'ya veda eden Beşiktaş'ta önemli gelişmeler yaşandı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Solskjaer, Lausanne maçının ardından basın toplantısında gelen istifa sorusunun ardından, "Kulüp, Beşiktaş camiası için doğru olan neyse onu yapabilir. Ben Beşiktaş'ı daha güçlü yapmak için çalışıyorum. Hayatım boyunca hiç pes etmedim. Zorluklarla daha çok savaşırım. Yapmamız gereken şey durumu tersine çevirmek." dedi.
Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, Ole Gunnar Solskjaer'in Lausanne maçının ardından basın toplantısının bitmesinin ardından Norveçli teknik adamı yönetim kuruluna toplantıya çağırdı.
Serdal Adalı ve Ole Gunnar arasındaki toplantı yaklaşık yarım saat sürdü. Beşiktaş, toplantının ardından Ole Gunnar Solskjaer ile yolların ayrıldığını açıkladı.
--Haber reklamdan sonra devam ediyor--
TOPLANTIYA DAVETBeşiktaş Başkanı Serdal Adalı, Ole Gunnar Solskjaer'in Lausanne maçının ardından basın toplantısının bitmesinin ardından Norveçli teknik adamı yönetim kuruluna toplantıya çağırdı.
Serdal Adalı ve Ole Gunnar arasındaki toplantı yaklaşık yarım saat sürdü. Beşiktaş, toplantının ardından Ole Gunnar Solskjaer ile yolların ayrıldığını açıkladı.
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Beşiktaş

