Geri
İleri
Bursaspor üzgün; "Her şeyi yaptık ama..."
SPORX AI BAKIŞI
Bursaspor Teknik Sorumlusu Ersel Uzgur, Galatasaray'a 3-0 mağlup oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu. İşte o sözler...
"Her şeyi yaptık sahada, yapamadığımız tek şey, gol vuruşunu ya da kaliteli gol pasını atamamak. Ve de verdiğini gol pozisyonlarında müdahale yapamamak. Oyunun genelinde her şeyi yaptık. Kolay gittik, pozisyonlara girdik. Oyunun ilk yarısında 2-3 gol atabilirdik. Buraya gelip, pozisyonları değerlendiremezseniz, kaliteli oyuncuları var ve bir kere sahneye çıkıp, sonucu değiştirebilirler. Maalesef de öyle oldu. Biz yakaladığımız ivmeyi devam ettireceğiz" Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
"Her şeyi yaptık sahada, yapamadığımız tek şey, gol vuruşunu ya da kaliteli gol pasını atamamak. Ve de verdiğini gol pozisyonlarında müdahale yapamamak. Oyunun genelinde her şeyi yaptık. Kolay gittik, pozisyonlara girdik. Oyunun ilk yarısında 2-3 gol atabilirdik. Buraya gelip, pozisyonları değerlendiremezseniz, kaliteli oyuncuları var ve bir kere sahneye çıkıp, sonucu değiştirebilirler. Maalesef de öyle oldu. Biz yakaladığımız ivmeyi devam ettireceğiz" Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

