Geri
İleri
Çağlar Söyüncü: "Puan kaybı lüksümüz yok"
SPORX AI BAKIŞI
Fenerbahçe'nin deplasmanda Konyaspor'u 3-2 mağlup ettiği maçta Sarı-Lacivertliler'in ikinci golünü atan Çağlar Söyüncü, galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.
"PUAN KAYBI LÜKSÜMÜZ YOK"
Mücadeleyi değerlendiren Çağlar, "Maça istemediğimiz şekilde başladık ama istediğimiz noktaya geldik. Bundan sonra puan kaybı lüksümüzün olmadığını biliyoruz, bunun stresini yaşadık. Oynayan oynamayan tüm arkadaşlarımla birlikte Fenerbahçe'yi daha iyi yerlere getirmeye çalışacağız." ifadelerini kullandı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
"PUAN KAYBI LÜKSÜMÜZ YOK"
Mücadeleyi değerlendiren Çağlar, "Maça istemediğimiz şekilde başladık ama istediğimiz noktaya geldik. Bundan sonra puan kaybı lüksümüzün olmadığını biliyoruz, bunun stresini yaşadık. Oynayan oynamayan tüm arkadaşlarımla birlikte Fenerbahçe'yi daha iyi yerlere getirmeye çalışacağız." ifadelerini kullandı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Fenerbahçe

