Geri
İleri
çArşı, Seba diye inletti! "Rahat uyu..."
SPORX AI BAKIŞI
Beşiktaş camiası, vefat eden onursal başkan Süleyman Seba'nın acısını yaşarken, taraftarlar Köyiçi meydanında efsane başkan için saygı duruşunda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Meydandaki kartal heykeli çevresinde toplanan taraftarlar, "Büyük başkan ölmedi, kalbimizde yaşıyor" şeklinde tezahürat yaptı. Taraftarlar burada, Seba'nın anısına saygı duruşunda bulundu.
Beşiktaş çarşıdaki bir binanın üzerine de "Üzüleceğimiz çok şey oldu. Sustuk! Hiçbiri bizi gidişin kadar üzmedi. Rahat uyu baba, Beşiktaş'ı üzdürmeyeceğiz" yazısı yer alan dev boyutta Seba posteri asıldı.

Beşiktaş çarşıdaki bir binanın üzerine de "Üzüleceğimiz çok şey oldu. Sustuk! Hiçbiri bizi gidişin kadar üzmedi. Rahat uyu baba, Beşiktaş'ı üzdürmeyeceğiz" yazısı yer alan dev boyutta Seba posteri asıldı.

Haber; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Beşiktaş

