Geri
İleri
F.Bahçe ilk maçı kaybetti
SPORX AI BAKIŞI
Fenerbahçe Kadın Masa Tenisi Takımı, Avrupa Masa Tenisi Birliği (ETTU) Şampiyonlar Ligi çeyrek final ilk maçında Polonya temsilcisi KTS Spar Zamek'e 3-1 yenildi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Ülker Sports Arena Metro Enerji Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmada Fenerbahçe adına ilk maça çıkan ismi Alman oyuncu Irene Ivancan oldu. Ivancan, rakibini 3-0 yenerek sarı-lacivertlileri 1-0 öne geçirdi.
Sonraki maçlarda Elizabeta Samara, Yana Noskova ve Irene Ivencan, rakiplerine yenildi ve sarı-lacivertliler sahadan 3-1 mağlup ayrıldı.
Karşılaşmanın rövanşı 22 Ocak Cuma günü Polonya'da oynanacak.
Sonraki maçlarda Elizabeta Samara, Yana Noskova ve Irene Ivencan, rakiplerine yenildi ve sarı-lacivertliler sahadan 3-1 mağlup ayrıldı.
Karşılaşmanın rövanşı 22 Ocak Cuma günü Polonya'da oynanacak.
Haber; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

