Geri
İleri
Fenerbahçe'de kenetlenme işe yaradı!
SPORX AI BAKIŞI
Süper Lig'de devre arasına lider Galatasaray'ın 8 puan gerisinde giren Fenerbahçe'de farkı azalmasının sevinci yaşanıyor.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
EKSTRA MOTİVASYON OLDU
Sarı-lacivertli takımda yönetimden teknik heyete, futbolcudan taraftara herkes pozitif düşünerek farkın kapatılabileceğini vurgulamıştı. Bu kenetlenmenin hemen sonuç vermesi ise Fenerbahçe için ayrı bir motivasyon oldu.
MOURINHO KONUŞMUŞTU
Mourinho da Adana Demirspor maçının ardından düzenlenen basın toplantısında 'Fark 6 mı, 3 mü' sorusuna "Onların puan olarak önüne geçmeyi düşünüyorum. Açıkçası, bunu şöyle belirtiyorum; bizler çok fazla puan kaybı yaşadık. Kaybetmemiz gereken puanlar kaybettik. Onlar da kazanmamaları gereken puanları kazandılar. Puan olarak kendimizi onların önünde görüyorum" cevabını vererek iddiasını ortaya koymuştu.
Sarı-lacivertli takımda yönetimden teknik heyete, futbolcudan taraftara herkes pozitif düşünerek farkın kapatılabileceğini vurgulamıştı. Bu kenetlenmenin hemen sonuç vermesi ise Fenerbahçe için ayrı bir motivasyon oldu.
MOURINHO KONUŞMUŞTU
Mourinho da Adana Demirspor maçının ardından düzenlenen basın toplantısında 'Fark 6 mı, 3 mü' sorusuna "Onların puan olarak önüne geçmeyi düşünüyorum. Açıkçası, bunu şöyle belirtiyorum; bizler çok fazla puan kaybı yaşadık. Kaybetmemiz gereken puanlar kaybettik. Onlar da kazanmamaları gereken puanları kazandılar. Puan olarak kendimizi onların önünde görüyorum" cevabını vererek iddiasını ortaya koymuştu.
--Haber reklamdan sonra devam ediyor--
Ligin ikinci yarısında Başkan Ali Koç ve yönetim de daha fazla tesislere giderek takımın yanında olma kararını vermişti. Sarı-lacivertli yönetim bunun yanında bazı maçlarda ekstra prim açıklayarak futbolcuların motivasyonunu korumayı da planlıyor.Haber; Milliyet, Fotoğraf; Fenerbahce.org
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Fenerbahçe

