Geri
İleri
Fenerbahçe'de Nottingham öncesi iki isim kart sınırında
SPORX AI BAKIŞI
Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi son 16 play-off turu ilk maçında İngiltere temsilcisi Nottingham Forest'ı konuk edecek.
Sarı-lacivertlilerde Nottingham Forest mücadelesi öncesinde 2 oyuncu sarı kart sınırında.
İkişer sarı kartı bulunan Nelson Semedo ve Oğuz Aydın, yarınki maçta kart görmeleri halinde 26 Şubat'ta İngiltere'de oynanacak rövanş müsabakasında forma giyemeyecek.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Haber; AA, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Fenerbahçe

