Geri
İleri
Fenerbahçe yönetimi Topuk Yaylası'nda takımla buluştu
SPORX AI BAKIŞI
Fenerbahçe'de yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Sarı-lacivertli futbol A takımının yeni sezon ilk etap çalışmaları kapsamında gerçekleştirdiği kampı dün başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ziyaret etmişti.

YILDIRIM TAKIMLA TOPLANTI YAPTI
Başkan Aziz Yıldırım'ın, geç saatlerde futbolcular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirdiği belirtildi. Fenerbahçe'de öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulunda yer alan birçok isim katıldı.
Yemekten önce Aziz Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden toplantı yaptı. Yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir de yemeğin ardından tesisleri gezdi.

YILDIRIM TAKIMLA TOPLANTI YAPTI
Başkan Aziz Yıldırım'ın, geç saatlerde futbolcular ve teknik heyetle toplantı gerçekleştirdiği belirtildi. Fenerbahçe'de öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe ise yönetim kurulunda yer alan birçok isim katıldı.
--Haber reklamdan sonra devam ediyor--
YÖNETİCİLER TESİSLERİ GEZDİYemekten önce Aziz Yıldırım, yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla yeniden toplantı yaptı. Yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir de yemeğin ardından tesisleri gezdi.
Haber; AA, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Fenerbahçe

