Aziz Yıldırım'dan transfer ve teknik direktör açıklaması!
AZİZ YILDIRIM'DAN AÇIKLAMALAR
"ŞAMPİYONLUK KIRGINLIKLARI BİTİRİR"
"2024 yılında çocuklarda, Fenerbahçe'nin şampiyon olamamasından ve başarı gelmemesinden kaynaklanan bir üzüntü vardı. Bunu kendi çocuklarımda da görüyordum. Onlar da üzülüyor, şikayet ediyorlardı. Herkes başarı bekliyor ve o başarı da şampiyonluktur. Şampiyonluk geldiğinde bütün kırgınlıklar biter, herkes birbirine sarılır. Çünkü yanınızdaki insanı tanımasanız bile, o başarının getirdiği mutlulukla ona sarılırsınız."
"BU YÜZDEN ADAY OLDUK"
"FENERBAHÇE AŞAĞIYA ÇEKİLDİ"
"Şunu görüyoruz ki tecrübe sahibi olmak ve geçmişte yaşananlardan ders çıkarmak gerekiyor. Bu dersleri en iyi bilenlerin de bizler olduğuna inanıyorum. Çünkü Fenerbahçe tarihinde 6 kez şampiyonluk yaşadık, 3 kez de son maçlarda şampiyonluğu kaybettik. Ayrıca 3 Temmuz süreciyle birlikte Fenerbahçe’ye büyük zarar verildi. 2006 yılında maçın uzatılmasıyla yaşananlar da aslında bir örgüt operasyonuydu. Daha sonra 2011’de bu operasyonun etkileri tamamen hayata geçirildi ve Fenerbahçe aşağıya çekildi."
"F.BAHÇE KAZANDIĞI ZAMAN TÜRKİYE MUTLU OLACAK"
“Türkiye’nin, Fenerbahçe’nin başarılı olmasına ihtiyacı var. Fenerbahçe’nin ihtiyacı olduğu kadar Türkiye’nin de buna ihtiyacı var. Çünkü Fenerbahçe kazandığı zaman Türkiye mutlu olacak.”
"GELECEKTE MUTLU OLMALARINI İSTİYORUZ"
SANTRFOR AÇIKLAMASI
"KADIKÖY'DE HERKESİ YENECEĞİZ"
AYKUT KOCAMAN
JOSE MOURINHO
"Mourinho beni 2003'ten biliyor. O zaman bir menajer getirmek istedi, karar verememiştik. Oradan Porto'ya gitti. Son görüşmemizde 5 tane futbolcu söylemiştim, o da 'Bunlar gerçekse iyi' demiş. Ama sonra o kadar transfer yapıp hiçbirini almadılar."
"EDERSON GİBİ KALECİ ALAMAZSINIZ"
JORGE JESUS
"SEÇİLMEZSEM NE OLACAK?"
- “Aykut Kocaman teknik direktör adaylarından biri mi?”
Aziz Yıldırım: “Olabilir ama oldu demiyorum. Biz bir kere seçilelim. Eğer seçilmeden ‘Seni antrenör yapacağım’ dersem, yarın seçilemezsem ne olacak?” (TRT Spor)
ALİ KOÇ - HAKAN SAFİ
"8 YIL BOYUNCA STADYUMA GİTMEDİM"
50 MİLYON DOLARI STADI 64 BİNE ÇIKARABİLİYORUZ"
"PARA HER ŞEYİ ÇÖZMEZ!"
ALEXANDER SORLOTH
MUHAMMED SALAH
"FENERBAHÇE FARKLI YERLERE GİDERDİ"
"BAŞKALARI BİZİMLE OYNARSA ONA MÜSAADE ETMEM"
“Hakemler her zaman hata yaparlar ve yapıyorlar. Önemli olan bilinçli hata yapmamaktır. Bilinçli yaparlarsa o zaman tehlike var. Bunu yapamazlar. Türkiye’nin Fenerbahçe’ye ihtiyacı var, bunu bozmaya kalkarlarsa o zaman başka şeyler olur, haberleri olsun. Adaletli olunduğu sürece herkese saygılıyız. Aksi olursa 20 yıllık başkanlıktan daha sert olur, herkes bilsin. Biz kaybediyorsak edelim, suç bizimse tamam. Başkaları bizimle oynarsa ona müsaade etmem.”
"GALATASARAY DA BİZİM ŞU ANKİ HALİMİZE DÖNER"
"2010 - 2011 ŞAMPİYONU FENERBAHÇE'DİR"
"2010/2011 sezonunun şampiyonu Fenerbahçe'dir. Bunun aksini konuşmam, konuşturtmam."
