Domenico Tedesco'dan Kasımpaşa sonrası açıklama
DOMENICO TEDESCO'NUN SÖZLERİ
"ÇOK SORUN YAŞADIK"
İkinci kez Fenerbahçe fırsatı değerlendiremedi bu sezon, bunun sebebi nedir?"
Domenico Tedesco: "Puandan bağımsız olarak maçı analiz etmemiz lazım. Kazanırken ve kaybederken analiz gerekli. İki farklı yarı izledik. Çok problem yaşadık."
"ÖNÜMÜZE BAKMALIYIZ"
"İlk yarı iki stoperi değiştirdik. Skriniar da bir önceki maç sakatlandı. İkinci yarı başlarken sistemi değiştirdik, bir kere çalışmamıza rağmen iyi uyguladık. Baskı kurduk ve golü de bulduk ama kalemizde golü gördük. Önümüze bakmamız gerekiyor. Yolumuz uzun."
"YAZIK OLDU"
"Ligde yolumuz hala çok uzun. Önümüze bakacağız. Bu gece yazık oldu."
EKSİKLER
"ORTALARDAN ÇOK GOL YİYORUZ"
"Bizim problemimiz yapılan ortaları engelleyememek. Çok gol yiyoruz. Beşiktaş maçında 2, Alanyaspor maçında, Göztepe maçında, Trabzonspor maçında, Başakşehir maçında ve bugün... Çok fazla var. Bunu çalışıyoruz. Ama sahaya yansıtamıyoruz."
"SORUNUN SANTRFOR OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM"
"BİZ AĞLAMAYIZ"
