Dursun Özbek: "Hakeme rağmen kazandık"
SPORX AI BAKIŞI
6
DURSUN ÖZBEK'İN SÖZLERİ
Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, Fenerbahçe derbisindeki galibiyeti değerlendirdi. İşte Dursun Özbek'in sözleri...
5
"HAKEME RAĞMEN KAZANDIK"
"Son derece mutlu oldum! Fenerbahçe'ye karşı hak ettiğimiz bir galibiyet aldık, hakeme rağmen aldık! Verilmeyen penaltılar... "
4
"BİR ADIM KALDI"
"Galatasaray inandığı yolda yürüyor! Şampiyonluğa bir adım kaldı! Onu da yapacağız ve bütün camiamızı, taraftarlarımızı mutlu edeceğiz."
3
"GÜZEL BİR GALİBİYET ALDIK"
"Oyuncularımın ve teknik kadromun gözlerinden öperim! Güzel bir galibiyet aldık!"
2
TARAFTARA MESAJ
"Taraftarlarıma teşekkür gönderiyorum! Böyle bir taraftar dünyada hiçbir yerde yok! Bir dakika bile susmadılar, takımı desteklediler."
1
"BAŞARAMAZLAR!"
"Allah yolumuzu açık etsin! Bizi istedikleri gibi aşağıya çekmeye çalışsınlar, başaramazlar! Galatasaray çok büyük bir camia!"
