Galatasaray'da derbiye dev prim!
SPORX AI BAKIŞI
5
G.SARAY'DAN DEV ADIM
Galatasaray, sahasında ağırladığı Fenerbahçe'yi mağlup etti ve şampiyonluk yolunda dev bir adım attı.
4
YÖNETİMDE DERBİ MEMNUNİYETİ
Fenerbahçe karşısında alınan derbi galibiyeti, Galatasaray Yönetimi'ni çok memnun etti.
3
SOYUNMA ODASINA İNDİ
Galatasaray'da başkan Dursun Özbek, derbi galibiyeti sonrasında soyunma odasına indi, futbolculara teşekkür etti.
2
5 MİLYON EURO PRİM
Başkan Özbek ayrıca, bu galibiyetin priminin 5 milyon euro olduğunu duyurdu.
1
SEVİNÇ KATLANDI
Galatasaray'da soyunma odasında yaşanan sevinç, başkan Özbek'in primi duyurmasıyla birlikte katlandı. [Milliyet]
