Fenerbahçeli futbolculardan Tedesco'ya veda
FENERBAHÇELİ FUTBOLCULARDAN VEDA
Fenerbahçe'de teknik direktör Domenico Tedesco ile yolların ayrılması sonrası sarı-lacivertli futbolcular İtalyan-Alman hocaya veda etti. işte Fenerbahçeli futbolcuların Tedesco ile ilgili paylaşımları....
MILAN SKRINIAR
“Her şey için minnettarım, hocam. Sana ve ekibine başarılar!”
MARCO ASENSIO
"Sizinle çalışmak bir zevkti. Gelecekte size en iyi dileklerimi sunarım. Teşekkür ederim!"
ANDERSON TALISCA
"Bayım, her şey için teşekkür ederim Senden çok şey öğrendim, Sen inanılmaz bir insansın, Tanrı geleceğinizi hayırlı eylesin."
ANTHONY MUSABA
"Her şey için teşekkürler patron."
ANTHONY MUSABA
"Senin gibi bir hoca ile çalışmak benim için onurdu."
KEREM AKTÜRKOĞLU
LEVENT MERCAN
ÇAĞLAR SÖYÜNCÜ
MATTEO GUENDOUZI
"Benim için yaptığın her şey adına teşekkür ederim hocam. Senin gibi harika bir teknik direktör ve harika bir insanla çalışmış olmanın ayrıcalığı için hep minnettar olacağım. Keşke daha uzun sürseydi. Olumlu şeyleri hatırlayacağım. Özellikle de Süper Kupa’yı. Vizyonun, tutkun ve çalışkanlığın seni harika bir başarıya götürecek."
MERT HAKAN YANDAŞ
YİĞİT EFE DEMİR
"Bana inandığınız ve güvendiğiniz için teşekkür ederim hocam. Size ve ekibinize en iyisini ve gelecekte bol şans diliyorum."
SIDIKI CHERIF
"Her şey için teşekkürler hocam, bundan sonraki yolunda bol şans!"
MERT MÜLDÜR
FRED
"Bir sonraki yolculuğunda bol şans hocam!"
İSMAİL YÜKSEK
"Her şey için teşekkür ederim. Sana en iyisini ve gelecekte bol şans diliyorum hocam"
