İlker Yağcıoğlu'ndan Galatasaray'ın galibiyeti sonrası derbi yorumu
Galatasaray deplasmanda Gençlerbirliği'ni 2-1 mağlup etti. Karşılaşmanın ardından İlker Yağcıoğlu, maçı değerlendirirken gelecek hafta Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanacak derbiye değindi.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için
çerezler kullanılmaktadır. Kişisel verileriniz, KKVK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenmektedir. Detaylı bilgi almak için
Veri Politikamızı / Aydınlatma Metnimizi inceleyebilirsiniz. Sitemizi kullanarak çerez kullanımını kabul etmiş olacaksınız.
Anladım