İlker Yağcıoğlu'ndan Tedesco'ya tepki! "Bıraksın, gitsin kurs hocalığı yapsın!"
İLKER YAĞCIOĞLU'NDAN YORUMLAR
Spor yorumcusu İlker Yağcıoğlu, TRT Spor'da Fenerbahçe'nin Çaykur Rizespor ile 2-2 berabere kalıp zirve yarışında büyük yara aldığı maçı değerlendirdi. İşte o yorumlar....
"SÖZÜN BİTTİĞİ YER!"
"SOYUNMA ODASINA GİTMESİN"
"Tedesco orada oturuyor ya, kalsın orada, soyunma odasına gitmesin. Çıkardığı takıma, yaptığı değişikliklere, oynattığı oyuna bakıyorsun...
Uzun bir süre Rizespor önde götürdü. Fenerbahçe golü 80'de attı. O dakikaya kadar Fenerbahçe'nin pozisyonu var mı, yok. Biz bunları söyleyince vatan haini oluyoruz. Bugün yine hiçbir şey yok."
"ŞAMPİYONLUK FALAN BEKLEME"
"Sidiki Cherif diye bir adamı santrfor alıp yoluna devam edersen şampiyonluk falan bekleme. Bir tane santrfor alamıyor musunuz, yarışı onunla götürmeye mi bakıyorsun, öyle bir şey yok!"
"G.SARAY'I BU OYUNLA MI YENECEKSİN?"
"LİDERLİĞİ TUTAMADINIZ!"
"Kerem atmış golü. Oyunu bir tarafa bırakacaktım. Ligin artık son 5 haftası. Lider oldu Fenerbahçe. Liderliği tutamadınız. Bunun ötesi mi var!"
"TAMAMEN EDERSON'A YAZAR"
"NASIL ŞAMPİYON OLACAKSIN?"
"GİTSİN KURS HOCALIĞI YAPSIN!"
"ANADOLU TAKIMLARI ALIR MI?"
"70 PAS YAPTILAR, SEN DE SEYRETTİN"
"YAPMAYIN! OLAN TARAFTARA OLUYOR!"
