Sporx Logo
Takımım Dünya Kupası
2026
Türkiye Özel Canlı Skor

Trio ekibi, Fenerbahçe - Çaykur Rizespor maçını yorumladı

SPORX AI BAKIŞI
Google News
25

POZİSYONLARA NE DEDİLER?

beIN Trio ekibi, Fenerbahçe - Çaykur Rizespor maçının hakemi Adnan Deniz Kayatepe'nin kararlarını yorumladı.
POZİSYONLARA NE DEDİLER?
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
24

03' HOJER'İN MÜDAHALESİ

Bülent Yıldırım: Faul ve sarı kart.

Deniz Çoban: Açık sarı kart.

Bahattin Duran: Maçın ehnüz baaşı gibi bir şey yok, sarı kart.

03' HOJER'İN MÜDAHALESİ
23

11' SARI KART GEREKİR Mİ?

Bülent Yıldırım: Topla oynama olsa bile dikkatsiz bir müdahale. Attila Mocsi topla da oynamadı, Kerem'i süpürdü. Hakemin sarı kart yerine genel uyarısını anlıyorum. Oyuncudan eminse, genel uyarı tamam. Teoride kontrolsüz bir faul ve sarı kart en doğrusu.

Deniz Çoban: Kontrolsüz kayma, sarı kart.

Bahattin Duran: Benim için de sarı kart olmalıydı.

11' SARI KART GEREKİR Mİ?
22

19' TALISCA'NIN OLOWOYIN'E FAULÜ

Bülent Yıldırım: Faul ve Talisca uyarılmalıydı.

Deniz Çoban: Faul.

Bahattin Duran: Sadece faul.

19' TALISCA'NIN OLOWOYIN'E FAULÜ
21

21' SAMET'İN KANTE'YE MÜDAHALESİ...

Bülent Yıldırım: Hakemin profilini yükseltmesi gereken bir an... Her zaman kartla iletişim kurulmaz. Samet ısrarla ile çekiyor. Uyarsa olabilirdi, kart olmaz.

Deniz Çoban: Bu anlamda sarı kart olmaz. Ha

Bahattin Duran: Benim için de öyle.

21' SAMET'İN KANTE'YE MÜDAHALESİ...
20

25' RİZESPOR PENALTI BEKLEDİ...

Bülent Yıldırım: Şarj var ama penaltı yok. Zaten Rizeli oyuncu toplu eliyle düzeltti.

Deniz Çoban: Önce aldatma için avantaj gösterdi sandım. Aldamanın avantajı olmaz. Elle oynama var ve penaltı da yok.

Bahattin Duran: Rizesporlu oyuncu göğsünden sonra eliyle düzetlmiş topu. Penaltı da yok.

25' RİZESPOR PENALTI BEKLEDİ...
19

28' FENERBAHÇE PENALTI BEKLEDİ

Bülent Yıldırım: Top Mithat'ın ayağından sekiyor ve el doğal konumda. Penaltı yok.

Deniz Çoban: Penaltı nasıl olmaz sorusuna verilecek yanıt.

Bahattin Duran: Penaltıdan bahsedemeyiz.

28' FENERBAHÇE PENALTI BEKLEDİ
18

36' TAYLAN'IN SARI KARTI

Bülent Yıldırım: Boşuna itiraz, sarı kart.

Deniz Çoban: Topla oynuyor olsa bile bir şey değişmez, kontrolsüz kayıyor ve geriden gelen ayağı ile süpürüyor.

Bahattin Duran: Kontrolsüz hareket ve doğru kart.

 
36' TAYLAN'IN SARI KARTI
17

38' AUGUSTO'NUN FAULÜ VE KARTI

Bülent Yıldırım: Kırmızı sınırlarını zorladı! Ağzından hoş olmayan sözler çıktı. HAkem sabırlı davrandı ve oyundan tutmayı tercih etti.

Deniz Çoban: Yaptığına sanlam veremedi, kartı istedi.

Bahattin Duran: Sınırları zorladı ve kartı gördü.

38' AUGUSTO'NUN FAULÜ VE KARTI
16

40' HOJER'İN SARI KARTI

Bülent Yıldırım: Bu kart gecikmeli geldi. Doğru kart.

Deniz Çoban: Gecikmeli gelen bir sarı kart, maçın başında da Nene'ye yapmıştı.

Bahattin Duran: Doğru karar.

40' HOJER'İN SARI KARTI
15

44' TALISCA'NIN MÜDAHALESİ

Bülent Yıldırım: Net bir sarı kart. Maçın başında Hojer'in Nene'ye yaptığı hareketin benzeri.

Deniz Çoban: Talisca'ya net karar gerekirdi.

Bahattin Duran: Açık bir sarı kart.

44' TALISCA'NIN MÜDAHALESİ
14

45+' KEREM'E FAUL VAR MI?

Bülent Yıldırım: Kerem'in pozisyonunda da faul olduğunu düşünmüyorum. Faul olsa bile ikinci sarı olmaz.

Deniz Çoban: Kerem ilk başta yerde kalıyor ama orada bir şey yok. Faul diyene itiraz etmem, Olowoyin'in sarı kartı var.

Bahatitn Duran: Kerem'e dikkatsiz müdahale var, faul ama ikinsi sarı olmaz.

45+' KEREM'E FAUL VAR MI?
13

45+2' RİZESPOR PENALTI BEKLEDİ

Bülent Yıldırım: Penaltı yok, Çağlar topa vuruyor. 

Deniz Çoban: Penaltının ise Fenerbahçe'nin kazandığı penaltı ile benzerliği yok. Burada penaltıdan söz edemeyiz.

Bahattin Duran: Çağlar kramponun tabanı ile topa vuruyor, görüntülerde kanıtı da var. Penaltı yok. 

45+2' RİZESPOR PENALTI BEKLEDİ
12

50' ÇAĞLAR'IN HAMLESİ

Bülent Yıldırım: Sadece faul, fazlası olmaz.

Deniz Çoban: Faul.

Bahattin Duran: Faul, kart yok.

50' ÇAĞLAR'IN HAMLESİ
11

TALISCA PENALTI BEKLEDİ

Bülent Yıldırım: Talisca, Samet'e takılıyor. Penaltı yok.

Deniz Çoban: Penaltı burada yok.

Bahattin Duran: Penaltı ile alakalı bir durum söz konusuu değil.

TALISCA PENALTI BEKLEDİ
10

61' SAMET'İN SARI KARTI

Bülent Yıldırım: Samet'in Levent'e müdahalesi net bir kart.

Deniz Çoban: Doğru kart.

Bahattin Duran: Tartışılacak bir durum yok.

61' SAMET'İN SARI KARTI
9

64' TALISCA'NIN SARI KARTI

Bülent Yıldırım: Doğru. Gecikmiş bir kart.

Deniz Çoban: Karar doğru.

Bahattin Duran: Kart yerinde.

64' TALISCA'NIN SARI KARTI
8

65' ALI SOW PENALTI BEKLEDİ

Bülent Yıldırım: Temas normal, böyle penaltı olmaz.

Deniz Çoban: Omuz omuza çarpışma, penaltı yok.

Bahattin Duran: Penaltı yok.

65' ALI SOW PENALTI BEKLEDİ
7

66' KANTE'YE KART GEREKİR Mİ?

Bülent Yıldırım: Kante'ye faul yapılıyor ve dengesini kaybettiği için kolu, rakibin yüzüne gidiyor.

Deniz Çoban: Denge kaybı olduğu için el açılıyor...

Bahattin Duran: Kartlık bir şey yok.

66' KANTE'YE KART GEREKİR Mİ?
6

68' MIHAILA SARI KARTI

Bülent Yıldırım: Israrlı bir çekme, rekasiyona sebep olabilir. Sarı karta saygı duyabilirim.

Deniz Çoban: Doğru bir sarı kart.

Bahattin Duran: Hakem düdük çalıyor, sarı kart doğru.

68' MIHAILA SARI KARTI
5

72' SAMET'İN İKİNCİ SARISI

Bülent Yıldırım: Kontrolsüz hamleniz bedene gelirse, kontrolsüz fauldür. Tartışmasız ikinci sarı! Samet neden itiraz ediyor, anlamadım.

Deniz Çoban: Net bir kart.

Bahattin Duran: Tartışmasız doğru.

72' SAMET'İN İKİNCİ SARISI
4

75' PENALTI DOĞRU MU?

Bülent Yıldırım: Tartışmaısz penaltı! Hücum faul çok yanlış. VAR'ın müdahalesi çok gecikti. Neyi bu kadar incelediler, bilmiyorum. karta gerek yok.

Deniz Çoban: Hakem hücum faul verdi. Hücum faulü bu kadar kolay çalmak... Türk futbolunu bozmaya başladı bu durum. En kolay çaldıkları fauller. Oyuncunun ikinci hamlesini engellerseniz, penaltı olur. Talisca topu kontrol etmeye çalışıyor.

VAR çok uzun sürdü. Maça hakem 15 dakika eklese, o da çözüm değil. Biz kesintisiz maç istiyoruz. Öncesinde ofsayta da bakmışlar, kritik bir şey yoktu ofsayt ile alakalı.

Bahattin Duran: Tartışmasız penaltı, kanıt da net. VAR müdahalesi de doğru. Taylan'a sarı kart olmaması doğru.

73.23'te penaltı oldu, 76.11'de VAR'a davet geldi. Oyun 81.10'da başladı.

75' PENALTI DOĞRU MU?
3

90+1' OLAWOYIN'İN GUENDOUZI'YE MÜDAHALESİ

Bülent Yıldırım: Burada faullük ne var!

Deniz Çoban: Hakem oyunu durdurup rahat mı etmek istiyor, bilmiyorum... Futbol bir temas oyunu, faul yok.

Bahattin Duran: Burada faul yok.

90+1' OLAWOYIN'İN GUENDOUZI'YE MÜDAHALESİ
2

90+8' RİZESPOR'UN KAZANDIĞI FAUL

Bülent Yıldırım: Sadece Oğuz'un elini görmüş ve hakem yanılmış! Alışkanlıkla verilmiş bir faul! Burada faul yok! Fofana'nın kırmızı kart görmesi gerekir.

Deniz Çoban: 30 haftadır bu kadar kolay hücum faul çalınmayacağını söyledik. Ayrıca bariz gol şansı! Kaleci dokunulmazlığı gibi bir şey duydum, o büyük şehir efsanesi! Kaleci, oyuncudan farklı değildir! Sadece hava topunda dokunamazsınız. Burada Fofana ayrıca topa elle dokunuyor, Fenerbahçe'nin gol şansını kesiyor.

Bahattin Duran: Faul yok! Basit faul de yok! Kaleci topu tuttuğunda Oğuz'un gol şansını engelliyor. Fenerbahçe serbest vuruş kullanmalıydı ve Fofana atılmalıydı.

90+8' RİZESPOR'UN KAZANDIĞI FAUL
1

HAKEM YORUMU

Bülent Yıldırım: Oyunun gidişatına etki etti, başarı saymam mümkün değil!

Deniz Çoban: Başarılı değil hocam! 100 dakika üzerinde oynana maçta da top 47 dakika oyunda kalmış!

Bahattin Duran: VAR, penaltı hakemi kurtardı. Ancak son dakikada hatası var.

HAKEM YORUMU
Sporx Anasayfasına Dön