Trio ekibi, Fenerbahçe - Çaykur Rizespor maçını yorumladı
POZİSYONLARA NE DEDİLER?
03' HOJER'İN MÜDAHALESİ
Bülent Yıldırım: Faul ve sarı kart.
Deniz Çoban: Açık sarı kart.
Bahattin Duran: Maçın ehnüz baaşı gibi bir şey yok, sarı kart.
11' SARI KART GEREKİR Mİ?
Bülent Yıldırım: Topla oynama olsa bile dikkatsiz bir müdahale. Attila Mocsi topla da oynamadı, Kerem'i süpürdü. Hakemin sarı kart yerine genel uyarısını anlıyorum. Oyuncudan eminse, genel uyarı tamam. Teoride kontrolsüz bir faul ve sarı kart en doğrusu.
Deniz Çoban: Kontrolsüz kayma, sarı kart.
Bahattin Duran: Benim için de sarı kart olmalıydı.
19' TALISCA'NIN OLOWOYIN'E FAULÜ
Bülent Yıldırım: Faul ve Talisca uyarılmalıydı.
Deniz Çoban: Faul.
Bahattin Duran: Sadece faul.
21' SAMET'İN KANTE'YE MÜDAHALESİ...
Bülent Yıldırım: Hakemin profilini yükseltmesi gereken bir an... Her zaman kartla iletişim kurulmaz. Samet ısrarla ile çekiyor. Uyarsa olabilirdi, kart olmaz.
Deniz Çoban: Bu anlamda sarı kart olmaz. Ha
Bahattin Duran: Benim için de öyle.
25' RİZESPOR PENALTI BEKLEDİ...
Bülent Yıldırım: Şarj var ama penaltı yok. Zaten Rizeli oyuncu toplu eliyle düzeltti.
Deniz Çoban: Önce aldatma için avantaj gösterdi sandım. Aldamanın avantajı olmaz. Elle oynama var ve penaltı da yok.
Bahattin Duran: Rizesporlu oyuncu göğsünden sonra eliyle düzetlmiş topu. Penaltı da yok.
28' FENERBAHÇE PENALTI BEKLEDİ
Bülent Yıldırım: Top Mithat'ın ayağından sekiyor ve el doğal konumda. Penaltı yok.
Deniz Çoban: Penaltı nasıl olmaz sorusuna verilecek yanıt.
Bahattin Duran: Penaltıdan bahsedemeyiz.
36' TAYLAN'IN SARI KARTI
Bülent Yıldırım: Boşuna itiraz, sarı kart.
Deniz Çoban: Topla oynuyor olsa bile bir şey değişmez, kontrolsüz kayıyor ve geriden gelen ayağı ile süpürüyor.
Bahattin Duran: Kontrolsüz hareket ve doğru kart.
38' AUGUSTO'NUN FAULÜ VE KARTI
Bülent Yıldırım: Kırmızı sınırlarını zorladı! Ağzından hoş olmayan sözler çıktı. HAkem sabırlı davrandı ve oyundan tutmayı tercih etti.
Deniz Çoban: Yaptığına sanlam veremedi, kartı istedi.
Bahattin Duran: Sınırları zorladı ve kartı gördü.
40' HOJER'İN SARI KARTI
Bülent Yıldırım: Bu kart gecikmeli geldi. Doğru kart.
Deniz Çoban: Gecikmeli gelen bir sarı kart, maçın başında da Nene'ye yapmıştı.
Bahattin Duran: Doğru karar.
44' TALISCA'NIN MÜDAHALESİ
Bülent Yıldırım: Net bir sarı kart. Maçın başında Hojer'in Nene'ye yaptığı hareketin benzeri.
Deniz Çoban: Talisca'ya net karar gerekirdi.
Bahattin Duran: Açık bir sarı kart.
45+' KEREM'E FAUL VAR MI?
Bülent Yıldırım: Kerem'in pozisyonunda da faul olduğunu düşünmüyorum. Faul olsa bile ikinci sarı olmaz.
Deniz Çoban: Kerem ilk başta yerde kalıyor ama orada bir şey yok. Faul diyene itiraz etmem, Olowoyin'in sarı kartı var.
Bahatitn Duran: Kerem'e dikkatsiz müdahale var, faul ama ikinsi sarı olmaz.
45+2' RİZESPOR PENALTI BEKLEDİ
Bülent Yıldırım: Penaltı yok, Çağlar topa vuruyor.
Deniz Çoban: Penaltının ise Fenerbahçe'nin kazandığı penaltı ile benzerliği yok. Burada penaltıdan söz edemeyiz.
Bahattin Duran: Çağlar kramponun tabanı ile topa vuruyor, görüntülerde kanıtı da var. Penaltı yok.
50' ÇAĞLAR'IN HAMLESİ
Bülent Yıldırım: Sadece faul, fazlası olmaz.
Deniz Çoban: Faul.
Bahattin Duran: Faul, kart yok.
TALISCA PENALTI BEKLEDİ
Bülent Yıldırım: Talisca, Samet'e takılıyor. Penaltı yok.
Deniz Çoban: Penaltı burada yok.
Bahattin Duran: Penaltı ile alakalı bir durum söz konusuu değil.
61' SAMET'İN SARI KARTI
Bülent Yıldırım: Samet'in Levent'e müdahalesi net bir kart.
Deniz Çoban: Doğru kart.
Bahattin Duran: Tartışılacak bir durum yok.
64' TALISCA'NIN SARI KARTI
Bülent Yıldırım: Doğru. Gecikmiş bir kart.
Deniz Çoban: Karar doğru.
Bahattin Duran: Kart yerinde.
65' ALI SOW PENALTI BEKLEDİ
Bülent Yıldırım: Temas normal, böyle penaltı olmaz.
Deniz Çoban: Omuz omuza çarpışma, penaltı yok.
Bahattin Duran: Penaltı yok.
66' KANTE'YE KART GEREKİR Mİ?
Bülent Yıldırım: Kante'ye faul yapılıyor ve dengesini kaybettiği için kolu, rakibin yüzüne gidiyor.
Deniz Çoban: Denge kaybı olduğu için el açılıyor...
Bahattin Duran: Kartlık bir şey yok.
68' MIHAILA SARI KARTI
Bülent Yıldırım: Israrlı bir çekme, rekasiyona sebep olabilir. Sarı karta saygı duyabilirim.
Deniz Çoban: Doğru bir sarı kart.
Bahattin Duran: Hakem düdük çalıyor, sarı kart doğru.
72' SAMET'İN İKİNCİ SARISI
Bülent Yıldırım: Kontrolsüz hamleniz bedene gelirse, kontrolsüz fauldür. Tartışmasız ikinci sarı! Samet neden itiraz ediyor, anlamadım.
Deniz Çoban: Net bir kart.
Bahattin Duran: Tartışmasız doğru.
75' PENALTI DOĞRU MU?
Bülent Yıldırım: Tartışmaısz penaltı! Hücum faul çok yanlış. VAR'ın müdahalesi çok gecikti. Neyi bu kadar incelediler, bilmiyorum. karta gerek yok.
Deniz Çoban: Hakem hücum faul verdi. Hücum faulü bu kadar kolay çalmak... Türk futbolunu bozmaya başladı bu durum. En kolay çaldıkları fauller. Oyuncunun ikinci hamlesini engellerseniz, penaltı olur. Talisca topu kontrol etmeye çalışıyor.
VAR çok uzun sürdü. Maça hakem 15 dakika eklese, o da çözüm değil. Biz kesintisiz maç istiyoruz. Öncesinde ofsayta da bakmışlar, kritik bir şey yoktu ofsayt ile alakalı.
Bahattin Duran: Tartışmasız penaltı, kanıt da net. VAR müdahalesi de doğru. Taylan'a sarı kart olmaması doğru.
73.23'te penaltı oldu, 76.11'de VAR'a davet geldi. Oyun 81.10'da başladı.
90+1' OLAWOYIN'İN GUENDOUZI'YE MÜDAHALESİ
Bülent Yıldırım: Burada faullük ne var!
Deniz Çoban: Hakem oyunu durdurup rahat mı etmek istiyor, bilmiyorum... Futbol bir temas oyunu, faul yok.
Bahattin Duran: Burada faul yok.
90+8' RİZESPOR'UN KAZANDIĞI FAUL
Bülent Yıldırım: Sadece Oğuz'un elini görmüş ve hakem yanılmış! Alışkanlıkla verilmiş bir faul! Burada faul yok! Fofana'nın kırmızı kart görmesi gerekir.
Deniz Çoban: 30 haftadır bu kadar kolay hücum faul çalınmayacağını söyledik. Ayrıca bariz gol şansı! Kaleci dokunulmazlığı gibi bir şey duydum, o büyük şehir efsanesi! Kaleci, oyuncudan farklı değildir! Sadece hava topunda dokunamazsınız. Burada Fofana ayrıca topa elle dokunuyor, Fenerbahçe'nin gol şansını kesiyor.
Bahattin Duran: Faul yok! Basit faul de yok! Kaleci topu tuttuğunda Oğuz'un gol şansını engelliyor. Fenerbahçe serbest vuruş kullanmalıydı ve Fofana atılmalıydı.
HAKEM YORUMU
Bülent Yıldırım: Oyunun gidişatına etki etti, başarı saymam mümkün değil!
Deniz Çoban: Başarılı değil hocam! 100 dakika üzerinde oynana maçta da top 47 dakika oyunda kalmış!
Bahattin Duran: VAR, penaltı hakemi kurtardı. Ancak son dakikada hatası var.
