Geri
İleri
Igor Matanovic: "Sezon için gurur duyuyoruz"
SPORX AI BAKIŞI
Freiburg forması giyen Igor Matanovic, UEFA Avrupa Ligi finalindeki Aston Villa maçının ardından konuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Matanovic, "Gurur duyuyoruz sezon için. Çok iyi bir sezon geçirdik. Başlangıçtan buraya çok gelişim gösterdik. Bu noktaya gelirken de kazanarak gelmek çok önemliydi. Ekip olarak çok iyi işler yaptık ve bu noktaya geldik. Birçok büyük takımı, deneyimli takımı eledik. Sonunda bu noktada hayal kırıklığına uğradık." dedi.
Aston Villa karşısında kolay goller yedikleri hatırlatılan Matanovic, "Kolay goller yedik. Bu şekilde savunma yaparsanız, gol yersiniz." dedi.
Aston Villa karşısında kolay goller yedikleri hatırlatılan Matanovic, "Kolay goller yedik. Bu şekilde savunma yaparsanız, gol yersiniz." dedi.
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

