Geri
İleri
Jota Silva: "Böyle bitirmek istemezdim"
SPORX AI BAKIŞI
Beşiktaş forması giyen Jota Silva, Trabzonspor yenilgisinin ardından açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Karşılaşmayı değerlendiren Jota Silva, "İç sahadaki son maçımızı bu şekilde bitirmek istemezdik." dedi.
Jota Silva ayrıca "Kupa maçından sonra taraftarımıza mutluluk vermek istiyorduk. Bizler de sorumluluk almalıyız, goller atmamız ve kazanmamız lazım. Sezonu galip getirerek bitirmek istiyoruz." ifadelerini kullandı.
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Beşiktaş

