Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Geri
İleri
Junior Olaitan: "Çok üzüldüm"
SPORX AI BAKIŞI
AI analizi yükleniyor...
Beşiktaş forması giyen Junior Olaitan, Trabzonspor yenilgisinin ardından açıklamalarda bulundu.
Üzgünlüğünü belirten Olaitan, "Üzgünüz, bu maçı kazanıp taraftarımızı mutlu etmek istiyorduk. Özellikle ben çok üzüldüm, son maçta benim hatamdan dolayı gelişen bir durum olmuştu." dedi.
Olaitan ayrıca "Artık bu sezonu bitiriyoruz. Sonraki sezon için Beşiktaş camiasını mutlu edecek şekilde çalışmalara başlayacağız." dedi.
Üzgünlüğünü belirten Olaitan, "Üzgünüz, bu maçı kazanıp taraftarımızı mutlu etmek istiyorduk. Özellikle ben çok üzüldüm, son maçta benim hatamdan dolayı gelişen bir durum olmuştu." dedi.
Olaitan ayrıca "Artık bu sezonu bitiriyoruz. Sonraki sezon için Beşiktaş camiasını mutlu edecek şekilde çalışmalara başlayacağız." dedi.
Haber; Sporx.com, Fotoğraf; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Beşiktaş

