Geri
İleri
Kurtuluş: "Beşiktaş'ın net bir pozisyonu yoktu"
SPORX AI BAKIŞI
Gaziantepspor'un kaptanı Serdar Kurtuluş, Beşiktaş maçının ardından açıklamada bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Kurtuluş, maçla ilgili yaptığı değerlendirmede rakiplerinin gücünü bilerek karşılaşmaya çıktıklarını belirterek, "Öncelikle Beşiktaş'ın iyi bir kadroya sahip olduğunu söyleyeyim. Özellikle iç sahada taraftarın desteğiyle çok iyi oynuyor. Biz yeni hocamızla beraber kendimize bir söz verdik ve buraya puan almaya geldik. Maça iyi başladık. Beşiktaş'ın net bir pozisyonu yoktu. Beşiktaş'ın en iyi tarafının yan toplar olduğunu biliyorduk ki golüde öyle buldular." dedi.
--Haber reklamdan sonra devam ediyor--
Deneyimli oyuncu kırmızı kartın ardından maça daha çok asıldıklarını belirttiği açıklamasını, "İkinci yarıda Binya'nın oyundan atılmasıyla bizim adımıza kötü oldu. Ben pozisyona uzaktım görmedim. 10 kişi kalıp puan aldığımız için mutluyuz." ifadeleriyle noktaladı.Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

