Geri
İleri
Kuyt: "Feyenoord ve Liverpool'da da..."
SPORX AI BAKIŞI
Spor Toto Süper Lig'de Galatasaray'ı 1-0 yenen Fenerbahçe'de galibiyeti getiren isim Dirk Kuyt maçın ardından açıklamalardan bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Galatasaray karşısında galibiyeti getiren golü attığı için büyük bir mutluluk duyduğunu ifade eden Hollandalı yıldız, " Öncelikle galibiyetten dolayı çok mutluyuz. Geçtiğimiz hafta da konuştuğumuz gibi, sezon içerisinde bazen sorunlar olabilir ama biz hiçbir zaman pes etmedik, etmeyeceğiz. Çok kaliteliyiz ve buna inanıyoruz. Şampiyonluk yarışının içerisinde kalmamız gerekiyordu, bundan dolayı da çok mutluyum. Feyenoord ve Liverpool'da oynarken galibiyeti getiren golleri atmıştım, Galatasaray karşısında da galibiyeti getirdim. Çok iyi bir takım performansı ortaya koyduk. Zor günlerde beraberiz" dedi.
Haber; Sporx.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Fenerbahçe

