Geri
İleri
Marcelo: "Adriano'yu tebrik ederim"
SPORX AI BAKIŞI
Beşiktaş'ın savunma oyuncusu Marcelo Guedes, Çaykur Rizespor maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Zorlu bir fikstürü geride bıraktıklarını söyleyen Marcelo, "4-5 haftadır yoğun bir tempodan çıktık. Bugün milli ara öncesi her şeyin üstesinden geldik. Adriano'yu da tebrik ederim mükemmel bir gol attı" dedi.
İyi bir kadroya sahip olduklarını ancak daha tam anlamıyla sahada tüm güçlerini göstermediklerini belirten Marcelo, "Zor maçlar oynadık, iki zor maçta beraberliğimiz var ama hala zirvedeyiz tepedeyiz. Yukarıdaki takımlarla hep beraberiz. Şampiyonlar Ligi ve Süper Lig'de gidiyoruz. Bunların üstesinden gelecek kadro var. Bugün de Adriano sahneye çıktı. Daha göstermediğimiz çok yönümüz var" diye konuştu.
İyi bir kadroya sahip olduklarını ancak daha tam anlamıyla sahada tüm güçlerini göstermediklerini belirten Marcelo, "Zor maçlar oynadık, iki zor maçta beraberliğimiz var ama hala zirvedeyiz tepedeyiz. Yukarıdaki takımlarla hep beraberiz. Şampiyonlar Ligi ve Süper Lig'de gidiyoruz. Bunların üstesinden gelecek kadro var. Bugün de Adriano sahneye çıktı. Daha göstermediğimiz çok yönümüz var" diye konuştu.
--Haber reklamdan sonra devam ediyor--
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Beşiktaş

