Geri
İleri
Mehmet Ali Aydınlar: "Kazanan Fenerbahçe olsun"
SPORX AI BAKIŞI
Fenerbahçe Kulübü Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu'nda oy verme işlemi Chobani Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nin yanındaki eski Kenan Evren Lisesi arasında gerçekleştiriliyor.
"KAZANAN FENERBAHÇE OLSUN"
Oy kullanmak için alana gelen Fenerbahçeli eski yönetici Mehmet Ali Aydınlar, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Mehmet Ali Aydınlar, "Hayırlı olsun. Kazanan Fenerbahçe olsun" dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
"KAZANAN FENERBAHÇE OLSUN"
Oy kullanmak için alana gelen Fenerbahçeli eski yönetici Mehmet Ali Aydınlar, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Mehmet Ali Aydınlar, "Hayırlı olsun. Kazanan Fenerbahçe olsun" dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Haber; DHA, Fotoğraf; X.com
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

