Geri
İleri
Olimpiyat boş kaldı
SPORX AI BAKIŞI
Konya'da Trabzonspor ile oynanan Spor Toto Süper Lig maçında tribünleri dolduran siyah-beyazlı taraftarlar, Tottenham karşılaşmasına fazla ilgi göstermedi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanan karşılaşmada tribünlerde büyük boşluklar gözlendi. Maçı 20 bine yakın sporsever izledi. 200 kadar Tottenham taraftarı da kendilerine ayrılan kale arkası tribünden takımlarını destekledi.
Bu arada Beşiktaşlı taraftarlar, Trabzonspor maçında burnu ve elmacık kemiğinde kırık oluşan Mustafa Pektemek lehine tezahüratlar yaptı.
Bu arada Beşiktaşlı taraftarlar, Trabzonspor maçında burnu ve elmacık kemiğinde kırık oluşan Mustafa Pektemek lehine tezahüratlar yaptı.
Haber; AA, Fotoğraf; Reuters
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Beşiktaş

