Orkun Kökçü: "Sergen hocama koştum çünkü..."
Beşiktaş'ın milli yıldızı Orkun Kökçü, Alanyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
"SERGEN HOCAMA KOŞTUM ÇÜNKÜ..."
Mücadelenin ardından teknik direktör Sergen Yalçın'ın yanına gitmesiyle ilgili konuşan Orkun Kökçü, "Sergen Hocama koştum çünkü son zamanlarda çok konuşuyoruz kupanın önemini birlikte. O yüzden onun yanına gitmek istedim." ifadelerini kullandı.
"SEZONU KUPAYLA BİTİRMEK İSTİYORUZ"
Sezon hedeflerine de değinen milli futbolcu, "Bu sezonu kupayla bitirmek istiyoruz. Zorlu bir lig geçirdik, inişli ve çıkışlı. Sezonu kupayla bitirmek istiyoruz. İki final var." dedi.
KARAGÜMRÜK MAÇI VURGUSU
Hafta sonu oynanacak Fatih Karagümrük maçına da değinen yıldız oyuncu, "Hafta sonu Karagümrük maçı var. Toparlanıp o maça hazırlanacağız." diyerek sözlerini tamamladı.
Beşiktaş

