Geri
İleri
Pep Guardiola'dan ayrılık mesajı
SPORX AI BAKIŞI
Manchester City Teknik Direktörü Pep Guardiola, kadro planlamasıyla ilgili konuştu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Geçtiğimiz aylarda yaptığı açıklamada yeni sezonda kalabalık bir kadro ile çalışmak istemediğini söyleyen Guardiola, bir kez daha mesajını yineledi.
Guardiola, "Kadroda çok fazla futbolcu olmasını sevmiyorum. Birçok oyuncu ayrılmalı. Transfer dönemi çok hareketli ve birçok şey olacak. Ne olacağını ve ne yapacağımızı göreceğiz." dedi.
54 yaşındaki bu açıklamasının ardından İngiliz ekibinde önemli ayrılıkların yaşanması bekleniyor.
Guardiola, "Kadroda çok fazla futbolcu olmasını sevmiyorum. Birçok oyuncu ayrılmalı. Transfer dönemi çok hareketli ve birçok şey olacak. Ne olacağını ve ne yapacağımızı göreceğiz." dedi.
54 yaşındaki bu açıklamasının ardından İngiliz ekibinde önemli ayrılıkların yaşanması bekleniyor.
Haber; Sporx.com dış haberler, Fotoğraf; Imago
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.

