Geri
İleri
Rakibi atılıyor, Beşiktaş kaybediyor
SPORX AI BAKIŞI
Beşiktaş, bu sezon eksik kalan rakiplerine karşı başarılı olamıyor. Siyah-beyazlı ekibin ligin ikinci yarısında oynadığı 3. maçında da rakip takım oyuncusu oyundan atıldı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Galatasaray ile oynanan karşılaşmada Melo'nun kırmızı kart görmesiyle avantaj yakalayan ''Kara Kartallar'', 20. haftada BJK İnönü Stadı'nda Kardemir Karabükspor'dan Erdem Özgenç'in kırmızı kart görmesiyle 1 kişi fazla oynama fırsatı bulmuştu.
Bu avantajına rağmen Galatasaray'a 2-1 mağlup olan ve Kardemir Karabükspor ile 2-2 berabere kalan Beşiktaş, yine 10 kişi kalan Gaziantepspor ile 1-1 berabere kalarak eksik rakip karşısında puan kayıplarını sürdürdü. ''Kara Kartallar'' bu 3 maçta 7 puan kaybetti.
Bu avantajına rağmen Galatasaray'a 2-1 mağlup olan ve Kardemir Karabükspor ile 2-2 berabere kalan Beşiktaş, yine 10 kişi kalan Gaziantepspor ile 1-1 berabere kalarak eksik rakip karşısında puan kayıplarını sürdürdü. ''Kara Kartallar'' bu 3 maçta 7 puan kaybetti.
Haber; AA
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Diğer Haberler
Diğer haberleri görmek için aşağıya kaydırın.
Beşiktaş

